tisdag 15 maj 2012

Lite sol men så kommer regnet igen

Slutspurten på terminen vilket innebär mycket att göra, mycket att rätta, mycket att kolla över och mycket att runda av så att det blir så bra som möjligt. Intressant nog går just den här tiden snabbare än någonsin. Det är bara att hänga med och så var det där med listor. De håller mig flytande för tillfället.

På lördag är det fest och idag fick jag köpt mig en klänning, det känns skönt, alltid lite stressigt sådär innan man kommer på vad man ska ha på sig men det blev en mörkblå från Byoung. Så nu är jag redo för fest!
Bäst av allt vore om man kunde slippa strumpbyxor men med detta vårvädret så blir det väl inga bara ben än på ett tag ( och med tanke på den lilla sol de fått så är det nog bäst att de håller sig i ett par strumpisar ett tag till....)


Hade det inte varit för de fräscha färgerna i naturen och söta blommorna i trädgården så hade man ju knappt fattat att det är vår. Kom igen nu säger jag bara!! Lite vårvärme tack!

Tills dess, pelarkörsbär i massor- ett sätt att väcka vårkänslorna lite i alla fall....


PELARKÖRSBÄR
Lite vår i alla fall....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar