måndag 28 maj 2012

Tisdag

Efter några dagar utan bloggskrivande har jag kommit på att jag saknar det. Verkligen. Men tiden räcker inte till. Eller orken.

Så nu har jag en ny idé. Man måste ju hitta nya lösningar, så är det bara. När man vill något men inte riktigt hinner eller vet hur det ska kunna göras på ett icke-påtvingande vis, måste man hitta en ny lösning eller prova en ny idé. Det ska jag göra nu.

Därför ska jag from nu lägga upp dagens bild. En bild om dagen, med eller utan text beror på tid och humör. Vi testar. Man kan ju alltid ändra sig, eller hur?

Bara för det kommer jag nu visa tre bilder från min fredagskväll. Då var jag ute på Brommö med min fina kollegor. En helt fantastisk kväll. Sommaravslutning när den är som bäst kan man väl säga.


SPEGELBLANK


SOLNEDGÅNG


GÄNGET


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar