söndag 11 september 2011

Pyssel och fix - tänk vad kul det kan vara

Sydde gardiner igår. Nya höstiga till köket, till er som läst min blogg tidigare, vet ni vilken kraftansträngning som krävs för att få det gjort. Men det gick och det blev bra, men det är antagligen orsaken till att jag i ren utmattning somnade framför TV:n kl 22 i går kväll.... Inte så kul kanske men vi hade en väldigt mysig dag fram till dess. Och  jag känner mig väldigt pigg idag....


I sy - yran syddes också ett par sittpuffar. Ja, ni läste rätt, antagligen fick jag en knäpp igår, inte undra på att jag somnade tidigt ...

Men sittpuffar blev det och de blev hyfsat bra. Barnen och katten är väldigt förtjusta i alla fall.

Och jag känner mig extremt nöjd med mig själv :-)




1 kommentar:

  1. Tack för ditt ärliga och öppenhjärtliga svar vid mitt flyttdilemma. Det värmer så att du vill dela med dig. Tack!

    Ha en fin vecka,
    kram.
    Sofia

    SvaraRadera