lördag 30 juni 2012

Andra veckan och ja, jag bloggar fortfarande...

Min mamma frågade mig idag om jag slutat blogga. Hon brukar läsa det jag skriver när hon vaknar sådär vid fem på morgonen och hade nu upptäckt att jag inte bloggat på länge. Men jag har inte slutat, jag har bara lite sociala-medier-brejk.  

Vi har nu haft en veckas semester tillsammans hela familjen och det känns som att vi fått ut mycket av tiden. Den regniga måndagen med en massa fix, tisdag förberedelser inför kommande målning och kvällsfiske för killarna,  onsdag-torsdag tältades det och vi fick riktig sommarkänsla i solen, fredagen blev en heldags målning och idag har vi gjort något riktigt kul. Vi har varit ute och sprungit tillsammans hela familjen! Eller rättare sagt, lillasyster cyklade, storebror cyklade till spåret, sprang sedan det med oss och vi joggade hela rundan. Så roligt och härligt! Helt klart något som vi måste testa igen! 

Efter lite god fika hos fina vänner infaller nu lördagslugn här. Får se vad vi ska hitta på härnäst. Men det är precis så vi jobbar här för tillfället - vi tar det som det kommer! 

Och jag ska blogga snart igen, i morgon kanske till och med! Vi får se!


LITE TRÄDGÅRDSRAPPORT får vi ju inte missa heller... Just nu är det pionerna som är de som drar till sig mest uppmärksamhet. I love pioner. En vit pion och en rosa, urvacker bondpion har vi i vår trädgård. Pioner är helt klart en av mina favoritblommor.



VACKRA ROSA




VACKRA VITA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar