söndag 17 juni 2012

En av de bästa kvällarna på sommarlovet

Söndagen när man börjar en ledighet är den bästa kvällen på hela ledigheten. Man vet att man har allting framför sig. Denna helgen har jag gått ner i varv. Bara gjort saker som varit nedvarvande. Varit i trädgården och påtat runt. Druckit cava och ätit jordgubbar i solen med bästa vännerna. Spontanmiddag med ytterligare en av mina fina vänner. Varit på allsång med Silver-Sara tillsammans med barnen. Påbörjat sommarläsningen, första boken är nu halvurläst. Kollat på när storkillen spelat fotbollsmatch. Umgåtts med mina barn. Det enda är väl att jag inte hunnit umgås så mycket med min man då han varit borta stor del av helgen och cyklat Vätterrundan. Men det tar vi igen, han börjar semester snart också.

Imorgon ska det visst regna, vad gör det? Vi är lediga! Det får nog bli ett bullbak inför alla sommarutflykter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar