måndag 11 april 2011

Måste acceptera tidens tand...

Efter shoppingfredagen och utflyktslördagen toppade vi helgen med födelsedag för min käre make . Vi började söndagen med en härlig långfrukost, sen promenad längs med havet och picknick i den varma vårsolen! Härligt härligt!

En riktig toppendag innan det var dax att bege sig hemåt mot ett hem som verkligen behöver vårpiffas och städas i ordning... Avsparken till detta blir...IDAG!

 Nu ska det röjas i kväll men först måste jag inhandla nya vita köksgardiner. Upptäckte igår det jag egentligen redan visste i höstas -  att de gamla har gulnat och blivit tråkiga... Men jag har varit väldigt förtjust i mina vita linnegardiner så jag la in dem i garderoben och hoppades antagligen på ett mirakel under vintern. Sådan tur hade jag dock ej...när jag tog fram dem i går kväll var de lika dassiga.... Så jag får acceptera faktum och köpa ett par nya...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar