onsdag 8 juni 2011

Jag håller galet på att längta ihjäl mig!!!!



 Dessa vyer över bergen i Schweiz vill jag se NU 
utanför mitt fönster, i en bil som är fullproppad med familj och härliga sommarsaker!




Dessa vindruvsodlingar och möjliga besök på charmiga vingårdar vill jag göra nu och....





... jag vill stå på Guldbron i Florens och njuta av landskapet och staden. 




Så här vill jag sitta på en strand någonstans vid Medelhavet.
Tänk vad underbart med tid för lek, bad och att bara ha det gott 
tillsammans med nära och kära.

Jag längtar till Italien. ( Nästan så det värker...)



Kan vi inte snälla, snälla bara åka snart? 
(Bilderna är tagna under vår resa 2009, ja fatta det är ju länge sedan nu... ;-) )

1 kommentar:

  1. Det måste vara emot någon lag att lägga ut dessa bilder...Jag blir ju sjuk!!! Jag vill oxå åka nu. Nästa år är ett MÅSTE! R tog nog en hel "rulle" på broarna sist vi var där=)Underbart är vad det är! Puss på dig SS/LS

    SvaraRadera