torsdag 9 juni 2011

Lyckopiller från trädgården trots regnet

Vilket regnande! 

Inte ens en sån som jag som faktiskt tycker att det är lite bra att det regnar lite ( det var faktiskt väldigt torrt i landen...) gillar när det regnar så här ösigt och mycket. Dessutom håller min kvällspromenad på att regna inne. Å inte kan jag hämta in färska blommor från trädgården som är halva njutning med ett nystädat hus.  Nej nu räcker det. ( Den meningen avslutas med punkt inte ens utropstecken. Det ska bara sluta. Punkt, igen.)

Som tur är fotograferade jag lite i trädgården igår kväll. Det blommar för fullt och lite trädgårdsrapport måste jag ju avlägga ;-) Gulligast är nog, om jag måste välja idag, de vita nävorna som har alldeles små fjuniga knoppar och spröda, skira vita blommor. Så det blir dagens visning ;-)

SÖTASTE SMÅ NÄVORNA


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar