måndag 27 juni 2011

Somriga bilder från Midsommardagen

I helgen ( innan jag började tokläsa min bok som jag tipsade om tidigare) var vi och hälsade på min moster och morbror som bor oerhört naturskönt några mil från den stad som vi lever i.  Mina föräldrar  brukar oftast fira midsommar med dem och det har blivit lite av en tradition att ses med mina kusiner och min syster med respektive och familjer på midsommardagen. Då blir det lite mys och grill. Och härliga promenader ner till sjön såklart. 

Och naturen är ju helt underbar denna tiden på året (risken är dock att jag kommer skriva exakt denna kommentar i slutet av sommaren....och till hösten...och till julen... och till våren...men men...). Det blommar och växer så det knakar överallt. Sköna sommar!

 Här kommer ett litet smakprov av allt det vackra och somriga vi njöt av under helgen. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar