onsdag 28 december 2011

Jullovslunk

Shoppingen tog längre tid, inte för att jag hittade något speciellt på rean, eller jo, fick äntligen mig ett par nya fårskinnstofflor. Kom hem till LEGOhuset, med tillhörande vernissage för allt som skapats under de två timmar jag lämnat hemmet. Efter det middag, yoga och bastu innan vi återigen klädde oss kalasfina för middag hos goda vänner. Allt i skönt lugnt tempo men tiden har en tendens att flyta när man är ledig. Det är väl så det ska vara, men något mer bloggande blev det inte igår. 

Idag har jag haft två av mina bästa barndomskompisar med barn här på fika. Man ses inte så ofta men det är alltid lika mysigt att ses. Rogivande. Tillbaka till roten på något vis.

Som ni kanske förstår har vi riktigt jullovslunk hör, fikor och mys. Fast idag ska vi träna jag och min man, försöka jobba lite med chokladringarna som just nu lagt sig runt magen... Ah, inget att bry sig om, det är ju inte dax för nyårslöfte ännu.... ;-)


JULLOVSPYSSEL I PYJAMAS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar