fredag 2 december 2011

Bad i tunna & domherrar

Idag ska vi bada i tunna och ha lite julmys efter jobbet, jag och mina kära kollegor. Det ska bli väldigt skönt. Vi badade i tunna förra året och det var en alldeles utmärkt avslutning på året. Mysig julavslutning med mycket snack. Fast förra året var det massvis med snö och i år är det barmark, så den riktiga julmyskänslan som det blir när det är mycket snö inblandat kanske inte infinner sig på samma vis i år. Vi får se. Får väl avlägga rapport om detta senare ;-)


Tog en lite promenad i sta´n här medan vi väntade på några av de andra kollegorna. Under promenaden såg vi ett helt gäng av domherrar. De är ursöta, domherrar ger däremot väldigt mycket julkänsla. Jag kunde ju inte låta bli att fota dem med iphonen, trots mina kollegors protester...."Erica, de kommer ju inte synas, det blir ju bara små prickar!"
Men ändå.  Man kan bara inte låta bli.  De är ju på bilden i alla fall.... Man kan ju ana dem bland grenarna... Och jag vet att de är där, ni får helt enkelt lita på mig ;-)



VISST SER NI DE SÖTA SMÅ DOMHERRARNA BLAND GRENARNA?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar