torsdag 6 oktober 2011

Hustaksrenovering


Här kommer nu bilderna som jag lovade igår. Det har dock varit en lång dag på jobbet så ni får hålla tillgodo med skymningsbilder. Men man kan ändå se tydligt att det gått framåt och att man nu kan se hur det kommer att se ut när det blir klart. Sånt gillar jag, när man ser hur det går framåt och när det sker förändringar fort...

Idag har snickarna satt upp en hel del panel vilket gör att det nu verkligen börjar kännas helt. Färgen känns bra. Skönt. Alltid lite nervositet kring det, man vet ju aldrig. Men det är fortfarande mycket kvar....

3 kommentarer:

  1. Oj, det kommer att bli ett helt annorlunda hus nu. Snyggt :)

    /Marie Nilsson

    SvaraRadera
  2. Till slut i alla fall... Just nu är det mycket stök....
    Erica

    SvaraRadera
  3. Det blir super fint!! Färgvalet är kanon...Det blir alltså en våning till ni bygger?
    Jag förstår att ni har det lite stökigt nu, men när man vet att det ska bli till det bättre så är det precis som man kan stå ut med det liksom :) Håll ut :)
    Ja du det där med mammor, jag tror att mammorna vill känna sig behövd också...2flugor i en smäll.
    Ha nu en go fredag, jag själv känner mig desto bättre.Så sköt!!
    Kramar Malin www.barnochinredning.blogspot.com
    Det går inte att kommetera om jag inte är anonym :( knepiga blogger...

    SvaraRadera