torsdag 12 januari 2012

Lång men bra dag

Torsdagar är en långdag på jobbet, det har jag säkert berättat tidigare. Ibland känns de precis sådär långa som de är men ibland är de som idag. Lång dag men bra dag som bara svischat på. Positiv dag.

Inte så att det hänt något superspeciellt förutom att vågen visade tydlig minus, vilket känns underbart då ångesten inför vägningen var enorm. Tänk om inget hänt trots att man tagit tag i det? Men det hade det och jag känner  mig bara allmänt nöjd. 

Redan torsdag, första veckan efter lovet har redan gått - helt otroligt!  Nu har jag också börjat få igång min kamera...lite.. får fota mer i helgen när jag har lite mer dagtid hemma.  Och lite mer tid också förstås..... Än så länge har det blivit mest kort på mina tulpaner på köksbordet.... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar