lördag 23 juli 2011

Det avskyvärda i Norge, häckklippning & lampor på plats

Först innan jag säger något annat måste jag bara säga eller rättare sagt inte säga något, för det finns inga ord för det som hänt i Norge. Fruktansvärt skrämmande och ja, varför? Det är bara hur meningslöst som helst. 

En extra tanke skickar vi till Norge idag

Förutom att man kollat datorn och sett på nyheterna under dagen så har vi idag fått gjort lite sådant som är bra att få gjort. Mannen har klippt häcken och min pappa, som är en riktig fixare, han löser det mesta, har hjälpt oss att sätta upp lite nya lampor i tvättstugan och barnens pysselrum. Dessutom har det bytts kontakter och jag har fixat pysselrumsbordet. Så nu är pysselrummet äntligen klart!

Å tack älskade pappa ♥  för all hjälp idag!



HÄCKKLIPPNING







BARNENS PYSSELRUM 
nu med lampa 

2 kommentarer:

  1. Det som har hänt är verkligen fruktansvärt och går inte att föreställa sig. Hur kan en människa göra så? Jag kommer aldrig att förstå.... Kram

    SvaraRadera
  2. Nej det är helt obegripligt. Man vill inte förstå den grymhet, han har ju uppenbarligen planerat det länge. Fruktansvärt.

    kram

    SvaraRadera