fredag 20 maj 2011

5 -årig bröllopsdag♥


Hur fort går tiden egentligen? Känns som det var i går som vi stod där på kyrktrappan! 
Vilken underbar dag det var, så roligt vi hade! Ett minne för livet. Helt klart. 

Så idag blir det romantik♥ på bloggen! 

Käre make...

(...) Kan jag få skänka dig min tid 
Och vill du sen dela den med mig
 I säkert förvar nu mitt hjärta du har
Och varje stund jag är med dig
Så vet jag att min dröm har blivit sann

Ett liv för mig är ett liv med dig
Doften av dig hår, varje liten tår
Gör mig mera säker på
Att ett liv för mig är ett liv med dig
Jag kommer alltid, alltid att älska dig (...)

(Ett liv med dig, the Real Group,  sjöngs  av Moa för oss i kyrkan)

2 kommentarer:

  1. Grattis på er båda! Viket minne det är även för oss som fick vara med och dela er dag... Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Ja vilken dag! Mycket tack vare härlig släkt och vänner.. och en toppen toastmadame! kram

    SvaraRadera