tisdag 31 maj 2011

Vårspurten inför sommaren

Har fullt ös på jobbet. Kan tänka mig att det är så för många den här perioden innan sommar och semester. Fast konstigt nog, även fast det är mycket så är orken bättre. Hela ens stämning är lätt och man kommer på sig själv med att le lite fånigt med jämna mellanrum. 

Ser fram emot helgens ledighet, ett provsmak på det kommande sommarlovet. Hörde att det skulle bli fint väder, vore gött att bara få tid att njuta av sol och naturen lite... Det där med att vara sugen på att vara utomhus när det är vår  rimmar ju inte speciellt med det faktum att man har mycket på jobbet just nu... Men, men det är ju tur det finns fönster på jobbet.... ;-)

Tursamt har jag några charmiga bilder kvar att visa sedan söndagens utflykt. Kan ju låtsas att jag är utomhus lite i af...


CHARMIGA VÅRIGA SOMMARBLOMMOR
....som jag längtar efter när jag jobbar inomhus...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar