måndag 2 maj 2011

Idag är en jobbardag

Måndagar är riktiga jobbardagar för mig. Ganska skönt att ha dagar när man har totalfokus på arbetet och bara kan "jobba av" lite på ens lista. Få gjort en massa uppgifter som ligger och väntar. Att få känna att man är klar med något... för ett tag i alla fall. Fördelen med att ha denna jobbardag på måndagar är att man lägger grunden för hela veckan och man kan känna sig lite nöjdare. Veckopusslet blir lite mer lättmanövrerat på något vis tycker jag. ( Självklart bygger det hela på att min käre make idag hämtar barnen och sköter hushållet denna dag. Sen gör vi tvärtom en av de andra dagarna. Det är ett konstant pusslande...)


VARDAGENS BITAR LÄNKAS SAMMAN

1 kommentar:

  1. Nu har du inspirerat mig; jag var och köpte en bollviva igår, dock i cerise som passar utmärkt i min "kidneyrabatt"! Härligt! Kram Anna

    SvaraRadera