fredag 13 maj 2011

Fredag och man är gräsänka för en kväll

Vilket inte är helt fel ibland. En kväll då och så skadar aldrig. Mysa med barnen och sedan när barnen lagt sig -  få ha huset för sig själv.... 

Har köpt mig lite god italiensk plockmat och hyrt lite LOVE filmer. Inte så att jag aldrig kan kolla på love - filmer tillsammans med min man, han tycker det är helt OK, det är bara det att han har tendens att ALLTID börja prata när det blir lite extra romantiskt eller sorgligt.... Dessutom är jag en sådan där som gillar att titta på extraklippen och han blir tokig på mig...Så ikväll ska jag gotta mig, skippa fram och tillbaka vid love-situationerna och sedan kolla på bonusmaterialet...


Måste bara visa min nyinköpta pelargon, en fransk variant av Mårbacka. Charmig och romantisk, passar perfekt ;-) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar