lördag 13 augusti 2011

Idag gör vi oss klara för bröllop

Min kusin gifter sig idag. Alltid roligt att gå på bröllop! Det är något så lyckligt och rosigt över ett bröllop, alla tråkigheter bara försvinner i luften av lycka. Bröllop är skoj!

Men först ska barnen skjutsas till Söne där min moster och morbror ska ta hand om dem till i morgon. Så nu har de packat och fixat allt de måste ha med sig och lillan här som i vanliga fall är en långsamfrukostätare har nog aldrig ätit frukost så snabbt. Helst vill de åka direkt. Det känns gör skönt för oss för det är absolut inga problem att lämna dem där, de älskar det.

Har inte bloggat nu på två dagar och jag vet att jag lovade bilder från Daftö och de kommer, tiden har inte räckt till då tvättberget var högre än Kebnekaise och trädgården mer lik en djungel än en vacker villaträdgård.... Men det kommer jag lovar.

Till dess - bröllop!:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar