söndag 14 augusti 2011

Seg som kola

Lite efter fyra slocknade jag framför TV:n i morse efter ett fint bröllop och en fantastisk rolig bröllopsfest med mycket, mycket dans!  Såå skoj!

Jag fattar bara inte mig på det där underbara fenomenet när man kommer hem ( hmm...inte för att det händer så ofta att det blir riktigt så sent nu för tiden men...) att man anser sig  vara så pigg så att "ah , jag ska nog sätta mig och titta på lite TV nu".... För så fort man satt sig så somnar man. Så sover man där en halvtimme eller så innan man i ett töcken rusar upp, borstar tänderna halvt sovande och sedan dyker i säng.
Men men det är väl bara så det ska vara....

Idag har vi varit och kollat på Supersnällasilversara och Stålhenrik i Stadsparken. Och nu blir det film och kebabsallad....Precis som det ska vara eller hur var det nu då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar