tisdag 8 november 2011

Malliga jag

I söndags gick vi tipspromenad i Hembygdsparken i Ängelholm. En sådan där trevlig söndagsaktivitet som passar utmärkt när vädret är sådär höstmurrigt men det ändå skönt att komma ut. Dessutom är det extra skoj nu när storebrorsan läser frågorna själv, mysig gemensam aktivitet helt enkelt.

Kl. 06.00  i morse ringde telefonen hemma hos oss. Lite lätt yrvaken (låg och snoozade) möttes jag av en uppspelt röst i luren. Det var min käre svärfar i som läste morgontidningen och där kunde man läsa följande  i  HD  (se länk); Vinnare Erica och trea Christian! Dessutom på tredje plats på barnfrågorna Ester!!!

Lite mallig som jag är så här på en grå tisdag länkar jag också artikeln från Hembygsparkens egna hemsida. ( länk) 

Bästa av allt är att vi hade en intensiv diskussion om antalet i plugg i lådan, som var skiljefrågan. Min käre make tyckte att jag tagit i alldeles för mycket, men tji fick han,  det var 399 och jag skrev 387!!! ;-)

Så idag är jag lite mallig. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar