torsdag 17 november 2011

Timeout

Idag drar jag hit Spa hotell i Halland | Varbergs Kurort | Comwell Hotels.(länk)

Tänker nu ta en lugn helg och bara götta mig. Läsa bok, äta god mat, bada bastu, bubbelpool, yoga, vattengympa, styrketräna, box och två härliga behandlingar har jag nu framför mig.  Bestämde mig för att INTE ta med datorn, om jag ska vara ärlig så känns det jättekonstigt, nästan på gränsen till ångest....

Ska jag inte kanske kolla på en film på datorn? Tänk om jag behöver maila någon? Tänk om jag kanske bara måste blogga lite?  Har ju faktiskt ett rum för mig själv. Ingen som stör, ingen som bryr sig om att jag kollar på samma film som jag redan sett tusen gånger....Tänk om om jag ångrar mig utan datorn.

Urfånigt.

Verkligen, riktigt urfånigt.

Får ju bara skärpa mig.

Så nu tar jag time out och åker på SPA. Ses på söndag eller måndag!

Nu är det bara jag, SPA, min svärmor och svägerskor....och iphonen... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar