måndag 21 november 2011

Min SPA helg - ren o skär lyx




Vilken helg. Helt ljuvlig. En bubbla i morgonrock och tofflor. Det är var jag befunnit mig i helgen tillsammans med mina två svägerskor och min svärmor. Ren och skär lyx.

Det enda vi behövt bry oss om i helgen är vilka pass vi ska gå på, vilka tider vi hade våra behandlingar och middagstiden. Andrum.

Har hunnit med allt från orientalisk morgon och yoga till tuffa spinning och H2O-pass. Valde två behandlingar - Thalassokurbad - man badar i tång, blir skrubbad i tång och får ansiktsbehandling - och Stenmassage - massage med varma och kalla lavastenar. Det ena var inte bättre än det andra - de var helt underbara båda två. Kan varmt rekommendera båda.



På söndag morgon gick jag och ena svägerskan A på Bastu exklusiv. Det innebar olika oljor i bastun, avslappnande och uppiggande, salt scrub och kallbad i havet. Ja ni läste rätt, två dopp i havet blev det! Också detta helt fantastiskt. Så nu är man hemma igen, tillbaka till vardagen men väldigt avslappnad och med ett annat flöde i kroppen.

Tack kära sällskap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar