tisdag 29 november 2011

Varannandags blogg?

Hade länge som mål att skriva varje dag. Och det har jag egentligen fortfarande, det är bara det att mörkret har drabbat mig. Och myset.

Men jag ska skärpa mig för jag trivs med att skriva lite varje dag. Dagens reflektion liksom. Upplever att jag blivit mer medveten om saker omkring mig och i mitt liv sedan bloggen. Eller snarare mer uppmärksam på ett annat sätt, mer på jakt efter något speciellt att skriva om.

Dagens reflektion alltså. Betyder det att jag inte hade en reflektion igår?  Jo men igår prioriterade jag eftermiddagsdate med familjekompisarna, spinning och sedan mys med mannen eftersom han ska vara på kurs ett par dagar. Det får väl den reflektionen, ibland prioriterar man olika och det är väl bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar